...och började känna efter hur jag mår. Jag brukar inte röra på mig och bara känna. Hade lite spänning här och där , lite värk men annars okey. Måste röra lite på mig idag annars kommer jag ha ont imorgon.
Man ska kanske inte hoppa av glädje ännu det kan vända så snabbt och det ända jag kan göra det är att acceptera och försaka inte följa alla impulser. Och med alla mina diagnoser har jag många humör svängningar men med tiden och år terapi lärde jag mig att behärska och hålla i schak. 
Jag tänkte lyfta min röv och städa hos rått pojkar, sen gå på en snabb promenad och plugga. 
Vissar lite bilder senare. Skulle nästan glömma att idag i Uppsala är "Kultur Natten" och jag kanske ska en sväng till stan senare på kvällen, nu inser jag fördel att bo mitt i centrum :-) 

Kommentera

Publiceras ej